Single speed projekt

Szabadidőmben nekiláttam az első single speed kerékpárom megépítésének. Úgy döntöttem, hogy dokumentálom a dolgot.

Friss topikok

  • Laller89: Ez van. Kemény dolog a kerítést fémtisztára csiszolni. (2013.07.27. 21:18) Kényszerszünet

2013.08.17. 19:30 Laller89

18. nap "VÉGE"

Nos elérkezett ez is. Végre elkészült teljesen.

Már két hete került egy vadonatúj lánc a kerékpárra, de mivel a héten hétköznap nem értem rá, előtte meg nem volt fényképezőm, így nem tudtam megírni ezt a bejegyzést. Beállítgattam mindent, amit kellett, így most már üzemképes. Közben éppen hívtak ma a boltból, hogy megérkezett a beütőcsészés négyszögtengelyes középagyam. Megkérdezték, hogy még szükségem van-e rá? Gondoltam, ha már sikerült beszerezniük, akkor elhozom, mert lehet idővel lecserélem a hajtóművet valami jobbra.

Mindenesetre itt a végeredmény:

P8080379 (Másolás).JPG

Egy tételes elszámolással adós vagyok, azok kedvéért, akik szeretnék tudni, hogy körülbelül mennyibe került összesen. Ha valamit javítok majd rajta, vagy lecserélek, akkor azt biztos, hogy meg fogom írni később, tehát a blog nem hal meg.

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás kerékpár végeredmény középrész single speed


A bejegyzés trackback címe:

https://singlespeed.blog.hu/api/trackback/id/tr395465039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása