Single speed projekt

Szabadidőmben nekiláttam az első single speed kerékpárom megépítésének. Úgy döntöttem, hogy dokumentálom a dolgot.

Friss topikok

  • Laller89: Ez van. Kemény dolog a kerítést fémtisztára csiszolni. (2013.07.27. 21:18) Kényszerszünet

2013.07.30. 16:29 Laller89

14. nap

Nos visszatértem!

Köszönöm mindenkinek a gyógyulásra buzdító szavakat!

A szemem szépen gyógyul, ezért ma már szerelgettem egy keveset.

P7220297 (Másolás).JPG

Fékbovdeneket a vázhoz kábelkötegelővel rögzítettem, mivel a legolcsóbb bovdenvezető (880 ft/ 2 db) is csak kábelkötegelő egy darab műanyag biszbasszal, amit festékboltban 300 ft/ 50 db áron szerezhetünk be. Ha ettől sokkal drágábban adnák, akkor menjünk át a legközelebbi 100 ft-os boltba, ott biztosan lesz olcsóbban (vagy nem), de ne hagyjuk magunkat átverni.

alligator-kabelvezeto-gripper-ii-hidr.jpg

Ez lenne a legolcsóbb, szóval inkább kösz, de NEM!

P7220301 (Másolás).JPG

Majd a felesleget levágom, ha a végleges helyére kerül. Ha kész bovdent veszünk bovdenházzal, akkor ne csodálkozzunk, hogy kétszer körbeér a biciklin. Ezért is döntöttem amellett, hogy a váz alján vezetem végig. A másik két lehetőség az lett volna, hogy (1.) csigavonalban a felső csövön fut, ami nagyon béna, vagy (2.) levágom, de bevallom, hogy utálok bovdent vágni, mert nincs hozzá elég éles szerszámom.

P7220299 (Másolás).JPG

A kormányra is felkerültek a fékkarok, még a csavarok nincsenek teljesen meghúzva. Mondjuk ez a bicikli nagyobb részén így van, véglegesen csak a teljes összeállításnál lesz.

P7220298 (Másolás).JPG

A fék majd be lesz állítva, ha már a kerék is benne lesz. (Kapott szép új fékpofákat.)

P7210296 (Másolás).JPG

Na ezek a villogók meg majd felkerülnek a kerekekre. Ezt még a nővéreméktől kaptam talán múlt évben születésnapomra. Nem tettem fel a jelenlegi kerékpáromra, mert furán nézett ki, de ezen nagyon jól fog mutatni szerintem.

Szólj hozzá!

Címkék: kerékpár világítás fék bovden kábelkötegelő single speed


A bejegyzés trackback címe:

https://singlespeed.blog.hu/api/trackback/id/tr785434218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása