Single speed projekt

Szabadidőmben nekiláttam az első single speed kerékpárom megépítésének. Úgy döntöttem, hogy dokumentálom a dolgot.

Friss topikok

  • Laller89: Ez van. Kemény dolog a kerítést fémtisztára csiszolni. (2013.07.27. 21:18) Kényszerszünet

2013.07.31. 19:27 Laller89

15. nap

Voltam ma boltban ismét, természetesen megint nem jött semmi, amit szerettem volna...

code-06 (1).gif

Elvileg holnap már lesz kormányszivacs. Kormányszalag, amit kinéztem nem érkezik kiszámítható időn belül. (Amúgy már a tököm tele van, hogy sosincs az, amit kinéztem...)

MAD.gif

De azért vettem csini gyerekcsengőt, így már a rend éber őre is nyugodtan aludhat.

P7230306 (Másolás).JPG

Mivel körülbelül egy hónap, mire beszerzik azt a féket, ami nekem kellene, így megvettem egy komplett készletet. Tehát lehet, hogy lecserélem az első féket is inkább erre.

P7230308 (Másolás).JPG

Ha esetleg a fék benyúlása nem lesz megfelelő hátul, akkor lehet, hogy ilyen tákolással oldom meg amíg nem találok megfelelőt, bár akkor lehet, hogy megveszem inkább a legfosabb 500 forintos patkóféket, az legalább a legnagyobb benyúlásúra van gyártva. De ez majd csak akkor fog kiderülni, ha a kerekek a helyükre kerülnek. Annyira nem izgatom magam a hátsó féken, mivel szinte csak lassítani szoktam és arra kizárólag az elsőt használom.

P7230309 (Másolás).JPG

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás kerékpár fék single speed


A bejegyzés trackback címe:

https://singlespeed.blog.hu/api/trackback/id/tr655436171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása