Single speed projekt

Szabadidőmben nekiláttam az első single speed kerékpárom megépítésének. Úgy döntöttem, hogy dokumentálom a dolgot.

Friss topikok

  • Laller89: Ez van. Kemény dolog a kerítést fémtisztára csiszolni. (2013.07.27. 21:18) Kényszerszünet

2013.07.17. 19:30 Laller89

Kínos meglepetés

Vytász szólt, hogy vannak olyan festékek, amik bizony nem maradnak meg mindenféle alapozón. Nos nekem sikerült pont olyat venni. Ezért holnap lecsiszolom az egészet újra és vagy veszek spray alapozót vagy lefújom a tiszta fémet. 

kínos (Másolás).JPG

szep (Másolás).JPG

Kipróbáltam a letisztított kormányon, ott csodásan néz ki alapozó nélkül, úgyhogy lehet, hogy csak így lesz megoldva. Legfeljebb ha csak 2 évig tart a festék rajta, akkor újrafestem.

Update 19:58

Természetesen elkeseredtem egy kicsit, de nem estem kétségbe, holnap megoldom a problémát.

Tehát a napom:

nut-kick-o.gif

Szólj hozzá!

Címkék: kormány kerékpár kínos alapozás festék single speed


A bejegyzés trackback címe:

https://singlespeed.blog.hu/api/trackback/id/tr445412000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása