Single speed projekt

Szabadidőmben nekiláttam az első single speed kerékpárom megépítésének. Úgy döntöttem, hogy dokumentálom a dolgot.

Friss topikok

  • Laller89: Ez van. Kemény dolog a kerítést fémtisztára csiszolni. (2013.07.27. 21:18) Kényszerszünet

2013.08.03. 13:30 Laller89

16. nap

Végre sikerült beszerezni a kerekeket is. Talán ez volt eddig a legnehezebb bevásárlásom a boltban. Sokat is költöttem és végül nem kaptam meg azokat a gumikat, amiket szerettem volna. Eredetileg kék köpenyt akartam, de sajnos csak 1 darab volt, majd ha találok valahol elfogadható áron, akkor megveszem.


P7250311 (Másolás).JPG

Duplafalú alumínium felnis az első kerék is.

P7250310 (Másolás).JPG

Duplafalú alumínium felni a hátsó keréken és a szabadonfutó (1-es racsni).
A racsni felett a kis hézagolót a tengelyről vettem le, mert nem volt rá szükség, ugyanis a szabadonfutó sokkal kisebb, mint mondjuk egy 6-os racsni. Egyébként ez le lesz cserélve idővel, mert 16 fogast sikerült beszerezni csak és én mondjuk egy olyan 14 fogasra gondoltam. Ráadásul ilyen noname márka és már sajnos tapasztaltam, hogy racsniból nem éri meg a gagyit venni.

P7250314 (Másolás).JPG

Hagyományos szelepes 28-as belsők és négy tengelyanya, mert az bizony nem jár a kerékkel együtt.

P7250313 (Másolás).JPG

Ezeket a köpenyeket választottam végül, majd idővel valószínűleg le lesznek cserélve. Amúgy remélem, hogy aki kitalálta a drótperemes köpenyt, azt agyonverték, mert baromi nehéz ám ráerőszakolni a felnire.

Amikor elkezdtem a kerekeket összerakni, akkor jutott eszembe, hogy bizony elfelejtettem felnigumit venni...


spn_gasp-gif.gif

Tehát biciklire fel, tekerek vissza, mert fél óra múlva bezár a bolt és még ma össze akarom rakni. Megérkeztem időben és mondom, hogy felnigumi kellene, meg adjon egy patkóféket a legolcsóbbikból, mert amit vettem országúti féket, az bizony nem jó. Erre mondja, hogy akkor miért nem hozom vissza? Így gyorsan hazatekertem, leszereltem a fékeket és visszatekertem. Amúgy nem én voltam az első, aki visszavitte ezt a típusú féket, ugyanis nagyon kicsi a benyúlása. Na most már szinte majdnem mindent megvettem a kerékpárhoz, mert választottam ülést is. :)


P7250315 (Másolás).JPG

Felnigumik. Sajnos felniszalagot nem árulnak.

P7250316 (Másolás).JPG

Ugyanolyan ülés, mint amit most használok, így legalább nem kell megszoknom egy újat.

Most már tényleg csak egy minőségi láncot kell vennem, meg a kormánnyal kell kezdenem valamit, hogy ne legyen ilyen csupaszon. Lehet, hogy visszateszem azt a láncot, amit levettem az elején róla és beáztattam olajba.

P7250318 (Másolás).JPG

Azt hiszem szerelmes lettem!

Lőttem egy képet is gyorsban, szerintem nagyon jó lesz, ha egyszer tényleg a végére érek. :)



Ha végleg befejeztem, akkor kiszámolom, hogy mennyibe került pontosan és közzéteszem, de megsúgom, hogy jóval olcsóbb, mint megvenni egy újat, ráadásul nincs meg benne az az élvezet, amikor könyékig túrhatsz a gépzsírban. :)

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás kormány kerékpár kerék fék köpeny szabadonfutó single speed


A bejegyzés trackback címe:

https://singlespeed.blog.hu/api/trackback/id/tr465443462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása