Single speed projekt

Szabadidőmben nekiláttam az első single speed kerékpárom megépítésének. Úgy döntöttem, hogy dokumentálom a dolgot.

Friss topikok

  • Laller89: Ez van. Kemény dolog a kerítést fémtisztára csiszolni. (2013.07.27. 21:18) Kényszerszünet

2013.07.20. 20:01 Laller89

7. nap

Ha a mai napot egy szóval kellene jellemeznem, akkor csak azt mondanám, hogy POCSÉK!

Körülbelül 18 órakor jutottam odáig, hogy valamit tudjak is foglalkozni a kerékpárral, de addigra már nem volt kedvem, hogy nekiálljak összerakni a kormánycsapágyat, így ma is inkább csak alkatrész újítottam, ameddig volt kedvem hozzá. A láncfeszítőt kivettem a rozsdamaróból már délelőtt. Szépen dolgozott este, mert vörös rozsdát nem találtam rajta

P7120225 (Másolás).JPG

Felcsiszoltam, majd raktam rá új csavarokat.

P7120227 (Másolás).JPG

Felakasztottam egy madzagra és az alapozóval lefújtam.

P7120228 (Másolás).JPG

Utána fékeket kicsit megtisztítottam, a csavarokat lecsiszolgattam, majd lefestettem. Ilyen lesz a fék az első villán.
P7120232 (Másolás).JPG

Ezt most már nem volt kedvem fényesre csiszolgatni, de majd még biztos kitalálok valamit, hogy szebb legyen, mondjuk szeretem ha valamin látszanak az évek, úgyhogy még lehet, hogy így marad a végén. :)

P7120229 (Másolás).JPG

A lefestett csavarok és a v-fék darabjai. 

Remélem holnap több kedvem és időm lesz vele foglalkozni, jelenleg írni sincs kedvem, csak nem akartam már kihagyni ezt a napot. Jóccakát mindenkinek!

Szólj hozzá!

Címkék: fék single speed rozsdakupac első villa


A bejegyzés trackback címe:

https://singlespeed.blog.hu/api/trackback/id/tr785416628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása