Single speed projekt

Szabadidőmben nekiláttam az első single speed kerékpárom megépítésének. Úgy döntöttem, hogy dokumentálom a dolgot.

Friss topikok

  • Laller89: Ez van. Kemény dolog a kerítést fémtisztára csiszolni. (2013.07.27. 21:18) Kényszerszünet

2013.07.15. 23:06 Laller89

1. nap

Miután leszedtem róla a felesleges alkatrészeket, azután elkezdtem csiszolni a vázat. Aztán kapott egy kis rozsdamarót, pihent egy kicsit, majd folytattam a csiszolást. Jelenleg így állunk.

P7060173.jpgP7060176.jpgP7060178.jpg

Nem bírtam magammal és ezért még este lekentem rozsdaátalakítóval. (De inkább ne tettem volna, részletek a következő bejegyzésben.)

Szólj hozzá!

Címkék: kerékpár single speed rozsdakupac


A bejegyzés trackback címe:

https://singlespeed.blog.hu/api/trackback/id/tr125406474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása