Single speed projekt

Szabadidőmben nekiláttam az első single speed kerékpárom megépítésének. Úgy döntöttem, hogy dokumentálom a dolgot.

Friss topikok

  • Laller89: Ez van. Kemény dolog a kerítést fémtisztára csiszolni. (2013.07.27. 21:18) Kényszerszünet

2013.07.21. 16:56 Laller89

8. nap

Végre volt ma annyi szabadidőm, hogy sikerült összerakni a villát a kormánycsapággyal és a kormányszárral. Jelenleg minden megvásárolt alkatrész be van építve, úgyhogy holnap lehet, hogy ismét megyek boltba, ha meg nem, akkor nem fogok semmit csinálni, úgyis lesz más dolgom is.

Készítsünk elő mindent, hogy ne közben kelljen rohangálni, ha valami hiányzik. Ha tudunk kesztyűben dolgozni, akkor vegyünk fel (én nem tudok). Nekem sikerült kalapáccsal rácsapni a kezemre a villakónusz felütésénél, ezért lett is a hüvelykujjamon egy szép vérhólyag... 

P7130238 (Másolás).JPG

Kormánycsapágyba ne sajnáljuk a zsírt a felesleg úgyis kijön!

P7130239 (Másolás).JPG 

Beleraktam a kormánycsövet is, de a csavarokat nem húztam meg, mert mire elkészülök teljesen, addig még párszor szét lesz szedve úgyis. A villa nyaka túl hosszú, úgyhogy vagy levágok majd belőle, vagy veszek hézagolót.

Szólj hozzá!

Címkék: kormány kerékpár fék single speed első villa


A bejegyzés trackback címe:

https://singlespeed.blog.hu/api/trackback/id/tr605417432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása