Single speed projekt

Szabadidőmben nekiláttam az első single speed kerékpárom megépítésének. Úgy döntöttem, hogy dokumentálom a dolgot.

Friss topikok

  • Laller89: Ez van. Kemény dolog a kerítést fémtisztára csiszolni. (2013.07.27. 21:18) Kényszerszünet

2013.07.16. 14:00 Laller89

3. nap

Készen vagyok a csiszolással teljesen. Na jó, nem teljesen, de ettől jobban nem tudom megoldani sajnos. Már beláttam, hogy ez a váz teljesen fémtiszta soha nem lesz.

P7080176.jpg

P7080174.jpg

P7080173.jpg

P7080175.jpg

P7080178.jpg

Szépen lemostam a vázat egy kézmosó plusz valamilyen erős zsíroldó folyadék keverékkel, hogy ne legyen rajta egyáltalán zsír és por, aztán egy tiszta ronggyal szárazra töröltem. Míg hagytam száradni, addig előkészítettem a szerszámokat a festéshez és felkevertem az alapozót.


Ez lett a végeredmény:


P7080175_1.jpg

 Néhány helyen lehet, hogy megfolyt az alapozó, de azt majd nagyon óvatosan megcsiszolom, de most körülbelül 8 órát száradnia kell, tehát ma már nem fogok vele semmit sem csinálni, inkább megyek megiszok este egy sört. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://singlespeed.blog.hu/api/trackback/id/tr305407342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása