Single speed projekt

Szabadidőmben nekiláttam az első single speed kerékpárom megépítésének. Úgy döntöttem, hogy dokumentálom a dolgot.

Friss topikok

  • Laller89: Ez van. Kemény dolog a kerítést fémtisztára csiszolni. (2013.07.27. 21:18) Kényszerszünet

2013.07.15. 22:22 Laller89

A kezdetek

Szeretném leszögezni, hogy kizárólag szabadidőmben építgetem, szépítgetem az első single speed kerékpáromat, gyakran olcsó alkatrészekből, ezért ne várjon senki sem hatalmas dolgokat ettől a blogtól. Valójában főleg azért fogom írni, hogy ha esetleg valaki kedvet kapna a kerékpárépítéshez és nem tudja, hogy hol is kezdje, az kapjon egy kis támpontot. Amikor ezeket a sorokat leírom, már a második napja kezdtem hozzá (valójában már 2 hete, de nem bírtam kivenni azt a szemét berohadt kormányszárat a villából) az építéshez.

Magáról a kerékpárról egy pár szó!

Sajnos nem tudom, hogy milyen gyártmányú volt, mivel a nyaktábla már egyszer le volt csiszolva, mire elkezdtem vele dolgozni, de kialakítása nagyon hasonlít a hadikerékpárokéra. Már van vagy 50 éves legalább, mert körülbelül 40 évvel ezelőtt is a méh telepről hozta el nagyapám, hogy összerakjon magának egy tanyabájkot. Tanyabájkról bővebben itt. Aztán körülbelül 30 évvel ezelőtt elcserélte apámmal az ő kerékpárjárara, így került hozzánk. Miután apám vett egy új tanyabájkot, ez szépen egyik helyről a másikra lett rakosgatva és várta, hogy mikor kerül vissza a méh telepre, mint vashulladék. Sajnos képem nincs arról, mikor még viszonylag egyben volt, de mivel nekem csak a váz kell belőle, így nem is nagyon fontos ez.

Szólj hozzá!

Címkék: kezdetek kerékpár single speed rozsdakupac


A bejegyzés trackback címe:

https://singlespeed.blog.hu/api/trackback/id/tr745406430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása