Single speed projekt

Szabadidőmben nekiláttam az első single speed kerékpárom megépítésének. Úgy döntöttem, hogy dokumentálom a dolgot.

Friss topikok

  • Laller89: Ez van. Kemény dolog a kerítést fémtisztára csiszolni. (2013.07.27. 21:18) Kényszerszünet

2013.07.22. 19:59 Laller89

9. nap

Ma sem foglalkoztam sokat a kerékpárral, tehát ez is rövid bejegyzés lesz.

Délelőtt kimértem a villa nyakát, hogy mennyit kell levágni belőle, mert nem volt kedvem hézagolókkal elcsúfítani. Szépen óvatosan próbáljuk vasfűrésszel levágni, hogy a menet lehetőleg viszonylag ép maradjon. Nekem nem ment, ezért ismét előkerült a flex. Ha felxszel vágjuk, akkor valamivel hűtsük közben az anyagot, mondjuk a WD-40 spray tökéletes lesz hozzá.

P7140242 (Másolás).JPG

Így azért jobban néz ki.

P7140243 (Másolás).JPG

Délután már csak annyi időm maradt, hogy a boltba elugorjak pár alkatrészért. Lemondtam arról, hogy kapok négyszögtengelyes, beütőcsészés, 40 mm-es középcsapágyat (illetve a boltos faszi azt mondta, hogy lehet fél évbe is beletelik, mire sikerül beszerezni), ezért megvettem az ékest és egy cserélhető lánctányéros országúti hajtóműt.

P7140239 (Másolás).JPG

A kicsi lánctányér lehet, hogy lekerül róla majd.
Valószínűleg nem lesz holnap sem rá időm, hogy összerakjam, de reménykedek.

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás kormány kerékpár flex single speed első villa


A bejegyzés trackback címe:

https://singlespeed.blog.hu/api/trackback/id/tr645419174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása