Single speed projekt

Szabadidőmben nekiláttam az első single speed kerékpárom megépítésének. Úgy döntöttem, hogy dokumentálom a dolgot.

Friss topikok

  • Laller89: Ez van. Kemény dolog a kerítést fémtisztára csiszolni. (2013.07.27. 21:18) Kényszerszünet

2013.08.05. 15:59 Laller89

17. nap

Nincs se kedvem, se időm, se erőm rizsázni. Debrecenben jártam, vettem kormányszivacsot, méretre vágtam, felraktam.

IMG_20130805_154914 (Másolás).jpg
Bocs a kép minőségéért, de nincs itthon a fényképezőm, ezért telefonnal csináltam.

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás kormány kerékpár single speed


A bejegyzés trackback címe:

https://singlespeed.blog.hu/api/trackback/id/tr755446213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása