Single speed projekt

Szabadidőmben nekiláttam az első single speed kerékpárom megépítésének. Úgy döntöttem, hogy dokumentálom a dolgot.

Friss topikok

  • Laller89: Ez van. Kemény dolog a kerítést fémtisztára csiszolni. (2013.07.27. 21:18) Kényszerszünet

2013.07.19. 15:26 Laller89

6. nap

Elkészültem a festéssel már tegnap este, mivel nem bírtam magammal (már megint).

blogra (Másolás).JPG

Nekem nagyon tetszik így is, de sima alapozással talán azért még szebb volt, de most már mindegy, legfeljebb legközelebb csak lealapozom és lefújom átlátszó lakkal.

egymas mellett.jpg

Mivel elég nagy ma a felfordulás nálunk, így nem fogok hozzákezdeni a kormánycsapágyat összerakni, helyette becsomagoltam a vázat, hogy ne sérüljön a festés, majd elmentem vásárolni pár dolgot, amik szükségesek lehetnek az összerakáshoz.

P7110203 (Másolás).JPG

Vettem egy nyereggyorszárat, amit tuti, hogy meg fogok bánni, amikor lelopják róla a nyerget, de annyira megtetszett. :)

P7110204 (Másolás).JPG

Felraktam rá gyorsan, hogy ne az a régi csavar legyen benne.

Ezenkívül még vettem lítiumbázisú kenőzsírt (erről mindjárt írok, hogy miért), egy első fékbovdent és egy gumibiszbaszt, ami a v-fékre kell. Ezenkívül egy injekciós fecskendőt is beújítottam, amivel majd a zsírt fogom szépen adagolni (ez szerencsére volt itthon).

P7110215 (Másolás).JPG

Ezt csak azok olvassák el, akiket tényleg érdekel, hogy miért ilyen zsírt vettem!

A gépzsírokat korábban főleg kalcium illetve nátrium-szappanokkal készítették. Jelenleg a lítium-szappanokkal készített zsírok használata általános. A felhasznált szappan szerint nevezzük nátrium-, kalcium-, lítium-bázisú zsíroknak.

• A nátrium-bázisú zsírok viszonylag magas, mintegy 120 °C hőmérsékletig használhatók, de nem vízállóak.
• A kalcium-bázisú zsírok vízállóak, de 60 °C hőmérséklet felett nem használhatók.
• A lítium-bázisú zsírok a két csoport előnyös tulajdonságait egyesítik, vízállóak és 120 °C -ig használhatók, azonban jóval drágábbak.

Tehát érdemesebb zsírból a drágábbikat venni!

Amúgy a mai nap még lehet lesz egy poszt alkatrész felújításról, valamint arról, hogy hogyan is kezdjünk eleve hozzá egy kerékpár építéséhez egy rozsdás kidobott vacakból.

Egyébként a boltban rákérdeztem, hogy sikerült-e kapniuk középcsapágyat, amit rendeltem, de még nem...

FUCK!!!

fuckthis.gif

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás kerékpár festék single speed


A bejegyzés trackback címe:

https://singlespeed.blog.hu/api/trackback/id/tr425414974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása