Single speed projekt

Szabadidőmben nekiláttam az első single speed kerékpárom megépítésének. Úgy döntöttem, hogy dokumentálom a dolgot.

Friss topikok

  • Laller89: Ez van. Kemény dolog a kerítést fémtisztára csiszolni. (2013.07.27. 21:18) Kényszerszünet

2013.07.18. 17:42 Laller89

5. nap

Ma inkább felkeltem reggel 6-kor, hogy lecsiszolhassam a vázat, mire kinyit a festékbolt. Nem volt valami jó érzés lecsiszolni azt a réteget, amin annyit dolgoztam, hogy egyenletes legyen, de legalább megtanultam, hogy nem szabad nekiugrani ész nélkül festeni, hanem érdemes előtte elolvasni, hogy milyen alapozó milyen festékkel fújható. 8 körül végeztem is és mivel úgyis be kellett ugranom a festékboltba más dolgokért, így pont jól jött a dolog, hogy tegnap elbarmoltam a festést.

Úgy terveztem, hogy ugyanott veszem meg az alapozót, mint ahol a festéket pár napja, viszont beugrottam egy másik boltba, ahol falfestéket és szerszámot vettem nemrég. Szétnéztem és ugyanazt az alapozó sprayt, amit a másik boltban 1400-ért vettem volna meg, itt megkaptam 980-ért. Körülbelül 300 méter távolság van a két bolt között...

Miután elvégeztem a napi teendőimet, hozzáfogtam lemosni a vázat újra egy zsíroldószeres vízzel.


P7100186 (Másolás).JPG

Hagytam szépen megszáradni, aztán még a biztonság kedvéért áttöröltem tiszta száraz ronggyal, majd elkezdtem a fújást. Very well márkájú szürke alapozót vettem és egyáltalán nem bántam meg, mert tökéletesen fed. Még a vázon a sorozatszámot is lehet látni.

P7100190 (Másolás).JPG

Volt rajta megfolyás, de mire megszáradt, teljesen szétoszlott, tehát nagyon jól terül. Ha ilyen kis méretű területet szeretnénk alapozni, akkor ez a tökéletes alapozó rá. Hagytam száradni, majd átfújtam újra.

P7100192 (Másolás).JPG

Egyszerűen nem érdemes kenegetni ecsettel és csiszolgatni.

Mára még tervben van, hogy kipróbálom, hogy hogyan viselkedik a festék ezen az alapozón, de az majd csak holnap fog felkerülni. Remélem megmarad rajta, mert ha nem, akkor már tényleg csak a sima fémre fogom fújni a festéket, vagy felcsiszolom és átlátszó lakkal lefújom az egészet (na jó, azt azért mégsem :) ).

Tehát ma megérdemlek egy sört.

fuck-yeah-o.gif

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás kerékpár alapozás festék single speed


A bejegyzés trackback címe:

https://singlespeed.blog.hu/api/trackback/id/tr975413488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása