Single speed projekt

Szabadidőmben nekiláttam az első single speed kerékpárom megépítésének. Úgy döntöttem, hogy dokumentálom a dolgot.

Friss topikok

  • Laller89: Ez van. Kemény dolog a kerítést fémtisztára csiszolni. (2013.07.27. 21:18) Kényszerszünet

2013.07.16. 00:00 Laller89

2. nap


Nos reggelre nagyon szépen megszáradt a rozsdaátalakító, csak az a baj, hogy csíkos lett az ecsettől, tehát kezdhetem a csiszolást az elejétől. Mivel meguntam a csiszolópapírt, ezért egy kicsit drasztikusabb megoldást választottam és elmentem venni egy drótkorongot a felxre. Nagyon szépen lehet vele csiszolni, azonban vigyázni kell rá, hogy ne nyomjuk rá nagyon a csiszolandó fémfelületre, mert kárt tehetünk a fémben (esetleg túl mélyen csiszolunk) vagy kárt tehetünk a flexben (már régebben egy ilyen korong miatt javítani kellett a flexemet). Amúgy ma kb 2 órát tudtam foglalkozni a kerékpárral, mert más elfoglaltságom volt, azonban sikerült eljutni boltba.

P7080174.JPG

Szép fekete festék, elméletileg fényes, de nagyon kíváncsi leszek rá, hogy hogy fog kinézni a vázon.

kormanycsapagy.jpg

Kormánycsapágy készlet. Sajnos nem volt az, amit kinéztem, de mivel csak ez volt a boltban normális minőségű, ezért így ezt vettem meg, legfeljebb, ha lesz később, akkor lecserélem.

kormanyszar.jpg

Kormányszár, erről sokat nem lehet rizsázni, ilyet kértem, volt és kész. Nagyon szeretnék egyenes kormányt rárakni, van is valahol, csak le kell takarítani majd szépen és valószínűleg nem festve lesz, hanem kormányszalaggal lesz betekerve.

vilagos.jpg

Vettem egy villát is, mivel mire sikerült kiszedni a belerohadt kormányszárat a régiből, addigra már megnyomorítottam szegényt, de nem is baj, így legalább lesz szép fékkonzolos első villám, amire tudok v-féket rakni. Szegény eladó faszit rendesen megsajnáltam, mire előkotort nekem egy 28 colos villát a szekrény aljából, de megérte. A villa nyaka azért van annyira összezsírozva, mert egy gramm zsír nélkül tárolták a boltban, ami magával vonta azt, hogy elkezdte zabálni a festetlen területet rajta, ezért amikor hazaértem, nekiestem, mint vándordiák a ciberelevesnek, lekeféltem róla a rozsdát és bekentem vastagon zsírral.

nyak.jpg

Azért így már valamivel jobban néz ki. Megjegyezném, ha valami fém dolgot el akarunk rakni és nincs lefestve, akkor érdemes bekenni nagyon vékonyan egy kis zsírral, ha még használni is szeretnénk valamikor később.

Sajnos hajtókart nem vettem, mivel nem találtunk 40-es négyszögtengelyes beütőcsészés középcsapágyat, ami azért szívás, mert már eldöntöttem, hogy láncvédős hajtókart akarok, de ékes hajtókarban olyat bizony nem tartanak, így az az egy lehetőségem van, hogy megrendeltem, aztán ha megjött, akkor hívnak. Na de legalább annak örüljek, hogy sikerült a legtöbb dolgot beszerezni az elejéhez. A legnagyobb dilemmát még mindig a kerekek okozzák, mert nem vagyok benne biztos, hogy megéri számomra drágább kerekekre beruházni. Valószínűnek tartom, hogy az olcsóbbik duplafalú kerekek fognak belemenni, aztán ha lesz sok pénzem, akkor veszek valami masszívabbat.

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás kormány kerékpár flex festék single speed első villa


A bejegyzés trackback címe:

https://singlespeed.blog.hu/api/trackback/id/tr545406494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása